#1 Snapshot Diary: LONDON

Toen PUMA me mee vroeg naar Londen, heb ik geen seconden getwijfeld. Natuurlijk! Ik ben zelf nog nooit in Londen geweest en was dus gelijk enthousiast. Op naar Londen dus. Paspoort zoeken en gaaan!

Lindsey en ik matchen! Beide SUITSUITS!

FullSizeRender

Natuurlijk nog even een groep selfie 🙂

Daisy van Ilovehealth.nl en ik hadden een DoorMeal besteld voor in het vliegtuig. Fijn vliegtuigvoer 😉

Schermafbeelding 2015-08-21 om 22.47.59

EN DAN BEN IK IN LONDEN, WAAH! Overal leuke dubbeldekkers en mooie taxi’s. Ik vind het nu al geweldig. Het is al half 11 en we gaan lekker slapen.

Schermafbeelding 2015-08-21 om 22.48.06

De wekker ging al om 6 uur. Snel de douche ingesprongen & mezelf gehesen in deze geweldige PUMA outfit.

IMG_1259 IMG_1283

Op naar Tate Modern, waar we op de bovenste verdieping de work-out gingen doen met PUMA. BOKSEN! Kijk eens wat een uitzicht!!

FullSizeRender-1

Boks handschoenen aan en gaan met de banaan.

IMG_1380 IMG_1373

Work it, work it!

Nog even een shoe group selfie. Ik vind de kleuren zo gaaf!

Op naar het welverdiende ontbijt. Waar ik helaas geen goede foto van heb. Maar deze sapjes waren in ieder geval heel lekker 🙂

IMG_1398 IMG_1400

Na de work-out en breakfast gaan we weer terug naar het hotel en gaan Daisy en ik naar ons volgende hotel: Motel One

En dan gaan we op pad! De stad in en op foodtrip. Heerlijk! We pakken de metro naar Covert Garden.

IMG_1406 FullSizeRender-2

Als eerste gaan we naar de Wild Food Cafe. Hard core healthy maar wat een chille vibe! LOVE IT! We hebben twee voorgerechtjes gedeeld zodat we nog ruimte hebben om ergens anders verder te lunchen.

Volgende stop: Sticks & sushi. Man on man wat was dit lekker!

FullSizeRender-4

Tussendoor nog even shoppen…

En naar de m&m’s store.. Deze had 4(!!!!!) etages en zat echt bomvol. Niet normaal!

Natuurlijk konden we een bezoekje aan de Victoria’s Secret niet overslaan.. Wat een mooie winkel en prachtige spulletjes.

FullSizeRender-3

Voor het avondeten besloten we langs Café Royal te gaan voor wat cocktails. Deze waren heerlijk!

Ons dag sluiten we af bij POLPO. Hier hebben we geen foto’s gemaakt van het eten omdat het er heel donker was maar het eten was echt te gek. Zeker een aanrader. We gaan terug naar ons hotel en zetten de wekker weer want morgen hebben we weer een dag!

Jenny

Ik ben Jenny en ik vind het heel leuk dat je op jennyalvares.com komt kijken. Hier schrijf ik over alles wat ik leuk vind en wil delen. Over lekker eten bijvoorbeeld maar ook over mijn avonturen op de mooie reizen die ik maak. Als je van eten, reizen en genieten houdt, voel je je hier helemaal thuis.

Comments (5)

Sticks & sushi is zo lekker! Jaloers

Leuk! En wat handig zo’n doormeal voor in het vliegtuig!

Super jaloers dat je in Polpo ben geweest (hoewel die Puma outfit er ook mag zijn :-)). De eigenaar heeft een geweldig kookboek geschreven met de naam Polpo. Echt een aanrader!

Super leuk! Ben zelf eigenlijk nog nooit in London geweest, jammer want het is zo dichtbij. Snel maar eens doen 🙂

Aaah Londen! Geniet ervan. Ik ben er vorig jaar november voor de tweede keer geweest.