#2 Snapshot Diary: LONDON

Schermafbeelding 2015-08-23 om 10.18.15

Goodmorning London! Dag TWEE! Ik spring de douche in en maak me klaar voor het ontbijt bij Motel One!

Heerlijke granola’s en griekse yoghurt. Goed begin van weer een mooie dag. De gedachten dat ik vanavond in het vliegtuig zit maakt me verdrietig.

We gaan naar Borough market. Dit hadden we veel als tip gekregen en als foodie konden we dit dus echt niet overslaan. We zijn benieuwd. Onderweg nog even wat typische toeristen foto’s maken!

Schermafbeelding 2015-08-23 om 10.18.28

We nemen de route via London bridge zodat we mooi uitkijk hebben over de London tower bridge.

Onderweg komen we langs een super leuk tentje: Abocado. Ik zag dat ze hier sushi verkopen. Ik kon de verleiding niet weerstaan en moest even hier even een tussenstop maken.

Eerst even pinnen en dan op naar binnen!

We worden overspoeld met veel te leuke eetkraampjes. Super leuk dit. Waar moeten we beginnen? Zoveel lekkers te krijgen!

IMG_0505IMG_0491 IMG_0495 IMG_0506

Ethiopisch eten, een veggie burger, pulled pork broodje en een sweet potato fries later zaten we toch echt vol. Heerlijk gegeten! Wat is Borough markt leuk zeg!

Schermafbeelding 2015-08-23 om 10.46.15

Het is al bijna drie uur en we moeten al om 5 uur op het vliegveld zijn. Time to go.. Op naar het hotel, koffers pakken en gaan 🙁

We pakken een ubertje richting Victoria Station waar we de Gatwick express pakken. De rit duurt een half uurtje dus we pakken de laptops erbij om gebruik te maken van de tijd. Nog even werken!

Schermafbeelding 2015-08-23 om 10.25.17

We komen aan op het vliegveld.. We gaan toch echt naar huis.

Schermafbeelding 2015-08-23 om 10.25.56

Nog even wat eten halen bij Pret le manger (ik wil dit in Nederland) en we gaan richting de gate

Schermafbeelding 2015-08-23 om 10.26.55

Zitten we dan in het vliegtuig..

Schermafbeelding 2015-08-23 om 10.27.06

Wel met heerlijk eten, dat scheelt! Korte vlucht dus we zijn echt zo thuis!

Schermafbeelding 2015-08-23 om 10.42.36

Weer heerlijk mijn eigen bedje in. Ik beloof dat ik snel een artikel online zet met informatie over de hotspots die wij hebben bezocht! Dit wordt een leuke!

Jenny

Ik ben Jenny en ik vind het heel leuk dat je op jennyalvares.com komt kijken. Hier schrijf ik over alles wat ik leuk vind en wil delen. Over lekker eten bijvoorbeeld maar ook over mijn avonturen op de mooie reizen die ik maak. Als je van eten, reizen en genieten houdt, voel je je hier helemaal thuis.

Comments (8)

Ziet er heerlijk uit al dat eten! Vooral die sushi wrap 😀

Hey! Die sushi salade van pret a manger heb ik ook op in Engeland. Heerlijk!

Jammer dat je trip er alweer op zit! Als ik die foto’s zo zie wil ik ook weer naar Londen! Super stad!! En ja, ik was ook direct weg van Pret. Zo fijn dat ie daar op bijna iedere hoek van de straat zit.

Oh wat een leuke trip moet dit geweest zijn!
    Eten ziet er echt super lekker uit allemaal.
    Leuke armbandjes heb je ook aan, waar zijn die van?

Allemaal zó lekker, tenminste zo ziet het eruit! Ik zou er zeker eens naartoe willen!

Leuke diary! De borough market ben ik niet geweest toen ik in Londen was. Het eten ziet er echt heerlijk uit!

leuks hotspots!!! Wij gaan in november 5 dagen naar Londen. Ben echt al aan het aftellen en omdat we nu meer tijd hebben dan de afgelopen twee keer (eerste keer was met de Olympische spelen en tweede keer een weekendje) hebben we nu meer tijd om gezonde hotspots te ontdekken!

Wat een leuke diary! Die sushi wrap ziet er schattig uit, zoiets kom ik hier nou nooit tegen -of ik zoek verkeerd- en de rest van de foodfoto’s… je doet het te goed Jenny, té lekker allemaal!