WIN | Review Powerfood

Powerfood

Rens Kroes! Wij foodies kennen haar nu wel allemaal! Rens was al bekend als blogger, food coach en columniste van Glamour maar ze heeft nu ook een eigen boek geschreven: Powerfood. En haar boek is echt razend populair geworden! Ik mag trouwens drie exemplaren weggeven, lees gauw verder!

Gezond eten deed Rens Kroes altijd al, het is er met de paplepel ingegoten. Haar oma was kruidenvrouw en haar moeder voedingsdeskundige. Niet zo gek dus dat Rens Kroes een enthousiaste Foodie is geworden. In haar boek Powerfood kom je allerlei gerechten tegen. Ik zie ook een aantal favorieten recepten van mij in het boek, zoals quinoa sushi en zoete aardappel frietjes. LOVE IT!

Powerfood

Het boek is ingedeeld in 7 recept categorieën: ontbijt, lunch, diner, snacks, sweets, spreads en drinks. Rens houdt van puur, geen zakjes of pakjes komen van pas! Daar kan ik me helemaal in vinden dus. Toen ik voor het eerst het boek in hadden had en er doorheen bladerde dacht ik: ik kan hier wel even mee vooruit! Het zijn een flink aantal recepten, héérlijk!

Powerfood

Ik vind de vormgeving van het boek hartstikke leuk. Er wordt een leuk lettertype gebruikt en de foto’s zijn ook echt super mooi. Ik mis alleen wel bij een aantal recepten een foto. Dat vind ik wel heel jammer want juist de foto’s zorgen ervoor dat ik naar het recept wil kijken. Maar ik neem dit voor lief want voor de rest is het boek echt awesome. Super heerlijke recepten, heel gevarieerd en voor ieder is er wel iets lekkers te vinden!

Alle power foods die Rens Kroes gebruikt, worden in het einde van het boek ook uitgelegd. Heel handig dus! Ben je ziek? Ook dan is dit boek handig voor jou want Rens Kroes heeft een rubriek ‘eten als medicijn’ geschreven. Een hele leuke toevoeging!

Powerfood

Ik heb het boek pas aangeschaft dus ik heb nog niet heel veel recepten gemaakt uit het boek maar dat gaat zeker nog wel gebeuren! Ik heb bijvoorbeeld vorige week haar ‘ raw oreo’s’  gemaakt en deze zijn zeer goed gelukt en super lekker!

Powerfood

Ik heb een zwak voor kookboeken, maar dat wisten jullie denk ik al. Ik vind dit kookboek dan ook echt een must om te hebben! Ik heb mijn boek aangeschaft bij de uitgever van het boek: Uitgeverij Unieboek Het Spectrum! Het boek Powerfood kun je bij hun bestellen voor €19,90 Met Spectrum heb ik ook een mooie deal gesloten! Ik mag drie exemplaren van het boek weggeven onder mijn lezers! Super leuk!

De winnaars zijn bekend gemaakt. De win-actie is gesloten, je kunt helaas niet meer meedoen.

Jenny

Volg mij ook via BloglovinFacebookSnapchatTwitter & Instagram